להפוך את הקיר הממותג במשרד לאטרקציה היא מגמה שהולכת ותופסת תאוצה בארץ ובעולם וכולם מחפשים קירות שיכולים לספר סיפור בצבע, עם אישיות מסר ואופי ייחודי.
במסגרת החיפוש המתמיד אחר עיצוב ייחודי בסביבות עבודה, עיצוב מקורי ומדויק לחלל ולאופי הארגון והאנשים העובדים בו – תופס תאוצה ומקום מרכזי הטרנד של ציורים על הקירות בחללי עבודה חדשניים. ציורי הקיר הוא מנעד רחב של אפשרויות שמפיחות רוח, חיים ואופי בקירות המשרד (לעיתים מספיק לצייר רק על קיר אחד גדול ומרכזי כדי לייצר קיר כוח). מחלקת ART בסטודיו T+R פועלת במיוחד כדי לתת לכך מענה ועוד כמה כיוונים מרגשים וקלים ליישום מידי, נגישים כלכלית ועושים מהפך במינימום מאמץ.
2024-2023 הן שנים שללא ספק נשקיע בהן יותר בסביבת העבודה שלנו ובמרחב העוטף אותנו במשרד. הלבשת הקירות וציורי קיר כחלק מהתפיסה היא אחד המאפיינים הקלים, המהירים והזולים לחולל מהפך בחלל העבודה בזמן קצר. מתחילים במציאת קונספט העיצובי שמתאים בדיוק לרוח הארגון למותג, לאנשיו ולערכיו.
לעיתים קרובות עם סיום שלב המיתוג מחדש, צוות השיווק נוטה לקחת את הלוגו החדש, הסיסמא וכמה משפטי העצמה וחוזרים עליהם בכל מקום, באתר החדש, בפלקטים וכרזות על הקירות ובמסכים בהתלהבות יתרה. אנחהו לאמיתו של דבר פחות מאמינים שזה יעיל ועושה את העבודה. אמנם משפטים שמביעים את ערכי המותג והחזון שמאחוריו חשובים מאד, ואין לזלזל בהם כלל, יחד עם זאת היות והם מופיעים ויופיעו מעתה בכל המדיות והפרסומים, ברגע שהעובד יפגוש בהם בכל בוקר על הקירות, מהר מאד יפתח אדישות למסר כאל קלישאה, ואף יש סכנה שכל אלו ימאסו עליו תוך זמן קצר. לכן לא לוקחים את האימג’ים והמשפטים מספר המותג החדש “ומורחים” אותם על הקירות, ליד הלוגו ערכים או הסיסמא. מסר של מותג שמופיע בפשטות על הקירות באופן, צפוי, כך שחוזר על מה שמותג באתר, ובשאר המדיות איננו מרגש ואף עלול להעיק.
לציורי קיר יש תפקיד ברור והוא ליצר אוירה אמנותית מסקרנת שתומכת בעיצוב ולעורר מחדש את החוויה המרגשת של הפוגשים בסביבת העבודה מעוררת ההשראה.
מטרת הקירות איננה עוד מדיה סתמית, אלא קיר עוצמתי ומרגש לאורך זמן. לכן כל כך חשוב מה מציירים על הקירות. את העבודה יש להפקיד בידי אנשי ארט ולא אנשי שיווק כך שיטיבו לבחור בארט נכון ומרגש, בגוונים המתאימים ובמיקומים המדויקים. כמובן שיצירות האמנות יכולות להביע מסרים שתומכים במותג, אך כדי להימנע מתוצאה בוטה ופשטנית יש לעבוד עם המעצבים והאמנים ובכך להציג חוויה ויזואלית מרגשת מתוחכמת ואמנותית. ציור על הקירות במרחב, תומך בעיצוב פנים החלל במשרד ותפקידו להעצים את חוויית העבודה ובו בעת לעודד את היצירתית הפרודוקטיבית של הצוות מדי יום. סגנון ציורי הקיר משתנה מבחינת הקו והסגנון, הטקסטורות, החומרים, והגוונים. המותג Johnson & Johnson מבטא מסר של בריאות וטבע, ולכן הותאמו ציורי קירות מעולם הטבע עם אלמנטים בוטניים בהשראה ביופילית, בגוונים נועזים או פסטליים.
במסטרסקול המותג הצעיר בעל ערכים דינאמיים ניתמך באילוסטרציות הומוריסטיות ובכתמי צבע נועזים. הדמויות ההומוריסטיות מבטאות את חיים אורבניים תזזיתיים והקטיים.
ב SONY הותאמו דוגמאות גיאומטריות מודרניות באובר-סייז, בגווני המותג: